Tuesday, October 22, 2013

ceritara kami

kalau siapa yang follow citer2 aku kat blog ni mesti tahu sapa Mr Kekacang tu.. ke nak aku bagitau balik siapa Mr Kekacang tu? ye lah2 meh aku bagitau

Mr Kekacang = Husband aku

ye la sekarang husband la..dulu-dulu time start panggil dia Mr Kekacang time bercinta..aku dengan dia xpernah couple okay..haaaaa jgn xtaw.. yang xcouple ni la yg jodoh...ni bercouple bagai nak rak tapi hampeh...buat abis air mata jew..

okay siapa yang kenal aku msti tahu aku ni kasar..ye aku pon akui yang aku ni kasar...kalau masuk dapur xsah kalau xde pape jatuh...aku bukan la pompuan lemah lembut melayu terakhir bagai..tapi if dengan orang tua aku taw la nak jaga tatasusila aku..just bila dengan kawan2 masuk air tu ada...so sama la dengan Mr Kekacang...tapi dia lagi kasar sebab dia lelaki kan...dulu time bercinta banyak benda2 giler yang kitorang buat...tapi bila dah kahwin ada gak benda giler yang kitorang buat contoh time aku ngandung dulu pegi nilai nak g open house rumah maria tapi tiba2 dari umah maria tros g JB..sehelai sepinggan nokkkkss...pastu agak2 nak pegi mana2 time2 tu gak pegi..tapi ni kalau ada duit..haaa..kalau xde duit kitorang duduk rumah lipat kain baju...cuma bila dah ada anak ni kitorang kurangkan la giler2 tu..anak kan kecik lagi..kau tunggu dia dah besar...lagipun kena bagi contoh yang baik...tapi ada gak yang kitaorang wat keja giler bawak anak sekali..pegi bawak adam tengok wayang time tu dia baru dalam 5bulan kot ke 6 bulan..tah aku tak ingat...

aku dengan Mr Kekacang memang kuat gado mulut...hahaha..biasa la kitorang kan orang2 yang kasar...tapi kitorang kejap je baik..standard la tu gado..bila gado baru lah tau ape yang terbuku kat ati..memang sakit ati nak trima perkataan-perkataan tu semua tapi nanti terdetik la keinsafan..fulamak..macam aku bila aku marah memang lambat nak turun..tapi bila aku tengok pic kitaorang..ingat balik cmna hubungan kitaorang dulu2 benda tu yang pujuk aku balik...tapi biasanya memang Mr Kekacang selalu pujuk aku...eh mestilah aku nak manja2 kan..

aku tak mintak kemewahan pun dari dia..aku tak mintak emas berutas2..hangbag beribu2...duit berjuta2...tiap kali keluar mesti nak shopping..xde..cukuplah dengan kebahagian, taw tanggungjawab, menghargai, tu pon dah enough...aku bukan jenis yang suka meminta2..and aku tau Mr Kekacang pon tahu benda tu..

dulu time bercinta kalau aku merajuk dia akn belikan aku bunga..memang banyak bunga yang aku dapat..tapi Mr Kekacang ni bab buat suprise mesti fail..hahahaha..macam aku nak bagi dia bunga aku tros suruh orang kedai bunga tu anta kat dia kt opis..mcm dia pegi beli sendri...macam aritu dia nak belikan aku jam..mula2 dia nak beli jam casio kat aku..aku ada usha jam casio aritu..usha je pon..tp dia dah siap tanam niat nak belikan aku jam tu..pastu aku aritu aku usha jam roxy n lagi sekali usha je pun..dia tros jujur kat aku niat dia nak belikan aku jam tu..tapi xpe la atleast dia nak try jadi romantik kan..

lagi satu muka dia paling aku suka tengok sepanjang aku kenal dia time aku baru lahirkan adam..time tu nurse baru je tolak aku masuk kat wad..dia datang kat aku dia cakap thanks sebab lahirkan anak untuk dia..dia cakap muka anak kitaorang macam muka aku..*ok dah bergenang ni time tgh taip ni..

p/s : i love you more than you love me..off!

No comments:

Post a Comment