Thursday, December 6, 2012

kerisauan tahap MAX

aku kan tengah tgu hari nak bersalin..dalam hati ni risau n cuak nye xde spe yang tahu...tidur aku pon xlena..tiap kali bangun tgk underwear ada kuar darah ke tak sebab tu kan salah satu tanda2 nak bersalin...aku xsuka dengan perasaan cuak n risau aku sekarang ni...macam tunggu masa untuk menyerah diri...tp aku xsabar nak tunggu anak aku lahir...

memang ramai yang bagi kata2 semangat kat aku..tp tah la still xmampu buat hati aku tak pk pasal hal ni..ibu aku semalam tanya aku, rasa takut tak nak beranak? aku cakap dgn ibu aku orang yang dah beranak 7 pun still takut dan ibu aku menyokong seratus peratus ape yang aku jawab 2..sbb dia kan da penah rasa beranak even anak dia 4org bukan lah 7 orang...ibu aku cakap bila time nak beranak tu dah siap berjanji xnak pregnant and beranak lagi..tapi beranak gak lagi..tulah aku terpikir jugak beranak ni da la sakit tp kenapa perempuan x serik2 nak beranak jugak..jwpn dia senang jew..tu lah tanda cinta and sayangnya kita kt husband kita 2..sanggup berkorban untuk husband kita..

even aku blom lagi merasa beranak tu cmne tapi aku rajin google, aku tnya kwn2 aku yang dah selamat beranak..and semua cakap sakit..ye aku taw memang sakit..aku kena trima kenyataan yang beranak tu sakit..tapi xpe..aku akan berusaha..semoga Allah permudahkan segalanya and aku and anak aku selamat..and semuanya berjalan dengan lancar..amin

No comments:

Post a Comment