Wednesday, December 12, 2012

hello :)

okay aku nak tunjukkn muka baby aku n Mr Kekacang time scan ari 2..last aku g scan 4d ni time aku 32 minggu...tp anak aku ni time sebelum msk nk scan 2 bukan main aktif gerak2..berombak2 perot aku ni..bila da masuk jew bilik nak scan 2 tros dia snyap..n bila scan tgk2 dia da tido..puas la y tukang scan goyang2 prot aku..nak kejut dia bangun tido..puas la aku dok pujuk2..siap tukang scan 2 srh aku keluar g jalan2 15 minit..time jalan2 tu dia gerak2..pas2 bila masuk jew blk bilik nak scan 2 dia snyap...so nampak jew la muka dia sipi2...aih anak mommy ni...gerammmmssss jew mommy dgn dia..


tengok dia tengah tido...daku berlekuk...pipi dah bam bam...yang halang mata dia yang belah kiri tu kalau korang nak tau tu lah uri..yang hitam2 sekeliling 2 adalah air ketuban..patut nye muka kena nampak full..tapi dia xnak tunjuk muka full..tunjuk kejap2 jew..aih anak mommy ni..

xpe la sayang janji awak lahir nanti sihat walafiat...daddy awak da xsbr nak tgu awak lahir...mommy and daddy love u so much!

1 comment:

  1. ohh indahnya ciptaan tuhan! tak sabar nak tunggu kau lak bersalin yu.. huhuu

    ReplyDelete